Hazırlanan bilirkişi raporunda, hastane binasının yıkılmasına ilişkin süreçte Sağlık Bakanlığı’nın yüzde 95 oranında kusurlu olduğu yönünde değerlendirmede bulunuldu.

Kamuda Amir-Memur İlişkileri Nasıl Olmalı?
Kamuda Amir-Memur İlişkileri Nasıl Olmalı?
İçeriği Görüntüle

Güçlendirme İçin Ödenek Talep Edildiği Öne Sürüldü

Dava dosyasına yansıyan bilgilere göre hastane yönetiminin, depremden önce binanın güçlendirilmesi amacıyla Sağlık Bakanlığı’ndan ödenek talep ettiği belirtildi. Bakanlığın ise söz konusu talebe, güçlendirme giderlerinin hastanenin döner sermaye bütçesinden karşılanması yönünde yanıt verdiği öne sürüldü.

Davada Tek Sanık İl Sağlık Müdürü

Hastanenin yıkılması ve 72 kişinin yaşamını yitirmesine ilişkin davada yargılanan tek sanığın dönemin Hatay İl Sağlık Müdürü olması da kamuoyunun dikkatini çeken başlıklar arasında yer aldı.